„Az ügyfélszolgálat nem munka, hanem hivatás.”
Elismerő Oklevéllel díjazta a Magyar Víziközmű Szövetség a MIVÍZ Kft. Ügyfélkapcsolati osztályvezetőjét Hudák Mariannát a Víziközművek Napja alkalmából. A rendezvényt június 5-én tartották Egerben.
Hudák Marianna Kolléganőnk frissen szerzett képesített könyvelői, vállalati tervezői, statisztikusi szakképesítésének birtokában kezdte meg MIVÍZ-es szakmai életútját 1992-ben számlázóként a Társaság Vízdíj számlázási csoportjánál, ahol 10 éven keresztül végezte feladatait. Az ezt követő évtizedben a Fogyasztóhely ellenőrzési csoportnál koordinátorként, majd ellenőrként tevékenykedett. 2012-ben átkerült az ügyfélszolgálatra, ahol back office feladatokat látott el, reklamációkat kezelt. 2014-ben, kinevezték ügyfélszolgálati csoportvezetőnek, így ezentúl hozzá tartozott az ügyfélszolgálat és a fogyasztóhely ellenőrzés irányítása is. 2020 óta a Fogyasztóvédelmi referens feladatokat is ellátja, és ugyanebben az évben az ügyfélkapcsolati osztályvezetői kinevezése is megtörtént, amely munkakörben jelenleg is dolgozik.
Marianna irányítása alá tartozik az Ügyfélszolgálati és panaszkezelési csoport (személyes ügyfélszolgálat, pénztár, back office, telefonos ügyfélszolgálat), a Vízmérő leolvasási csoport, a Fogyasztóhely ellenőrzési csoport és a Létesítmény üzemeltetési és ügykezelési csoport, mely összességében 60 fő irányítását jelenti. Ezen feladatkörben természetesen jól hasznosítja a korábbi évtizedekben szerzett tapasztalatait és megfeszített, kitartó és lelkiismeretes munkával törekszik megtalálni az ügyfelek részéről jelentkező igények megoldásait.
A vállalatnál működő informatikai rendszer bevezetésben jelentős szerepet vállalt, azt tapasztalatával és sok munkával támogatta, illetve a jelenlegi fejlesztéseknek is aktív szereplője.
A 2022-es évben lezajlott Felhasználói Elégedettség Felmérésen, az irányítása alá tartozó ügyfélszolgálati területre vonatkozó kérdések tekintetében a MIVÍZ Kft. magasan az átlag feletti, illetve több kérdésben kimagasló értékeléseket kapott, mely siker egyértelműen az ő hozzáállásának és munkásságának köszönhető.
Rendszeres belső képzéseket tart a kollégáinak, hogy a folyamatosan változó szabályozási környezetben, a napi munka során meg tudják állni a helyüket és a lehető legjobb módon tudják segíteni az ügyfeleiket. Emellett figyel az egyénre és a csapat együttműködésére is, összetartja, motiválja, segíti őket a munkavégzésben vagy éppen versenyre készíti fel őket.
Munkatársai és beosztottjai számára stabilitást jelent, terhelhetősége és a munkához való pozitív hozzáállása miatt vezetőivel mindig kiváló volt a kapcsolata.
Elhivatottan képviseli az ügyfelek és a vállalat érdekeit is, ebből adódóan sok kihívással kell szembenéznie. Tagja a MAVÍZ Értékesítési Bizottságának.