A MIVÍZ Kft. folyamatosan törekszik arra, hogy fogyasztóit egyre jobb minőségű szolgáltatással lássa el. Célunk, hogy minden esetben megfeleljünk ügyfeleink igényeinek, elvárásainak. A szervezet működése során előfordulhatnak olyan esetek, amelyekkel kapcsolatban ügyfeleink panasszal élhetnek.
A panaszbejelentéseket a Fgytv. 17/A és 17/B §. rendelkezései szerint rögzítjük és rendezésüket kiemelt feladatként kezeljük. Ügyfeleink felvetéseit haladéktalanul kivizsgáljuk, a feltárt hibákat orvosoljuk. Rendszeresen elemezzük a beérkezett észrevételeket, és a tapasztalatokat felhasználjuk szolgáltatásaink, valamint ügyfélkezelési rendünk továbbfejlesztéséhez.
A MIVÍZ Kft. a vonatkozó jogszabály szerint fogyasztóvédelmi referenst foglalkoztat.
Szolgáltatással kapcsolatos panaszát, észrevételét az alábbi lehetőségek egyikén jelezheti Társaságunk felé:
Személyesen | 3530 Miskolc, Corvin. u. 2. |
Postai úton | 3501 Miskolc Pf. 1. |
Telefonon | 46/519-366; 46/519-388 |
E-mail-ben | ugyfelszolgalat@miviz.hu |
Honlapunkon | www.miviz.hu |