Telefonos elérhetőségeink meghibásodás miatt átmenetileg nem elérhetőek

2022. 02. 14., h – 10:38

Frissítve!

A telefonos elérhetőségeinkkel kapcsolatos hiba elhárítása megtörtént, ismét elérhetőek vagyunk telefonon is.

Köszönjük Felhasználóink megértését és türelmét.

2022.02.15.



A felhasználók részére megadott központi telefonszámok külső meghibásodás miatt bizonytalan ideig nem elérhetőek. A hiba elhárítását a külső szolgáltató megkezdte.

Ezen idő alatt víz- és szennyvízszolgáltatáshoz kapcsolódó hibabejelentését az alábbi lehetőségek valamelyikén teheti meg:

 

A nem közművel összegyűjtött háztartási szennyvízbegyűjtés közszolgáltatással kapcsolatos hibabejelentés a kozmuszerviz@miviz.hu címre, vagy 30/603-1093 (munkaidőben) telefonszámra történhet.

A mellékvízmérővel kapcsolatos hibabejelentést a kozmuszerviz@miviz.hu e-mail címen, vagy a 70/375-0820 (munkaidőben) telefonszámon tehet.

A Bekötési mérőkkel kapcsolatos ügyintézés a merocsere@miviz.hu címen lehetséges.

Szemere utcai Ügyfélszolgálatunk nyitva tartása és ügyfélfogadása továbbra is zavartalan.

E-mail elérhetősége: ugyfelszolgalat@miviz.hu.

Műszaki ügyfélszolgálatunk elérhetősége: kozmu@miviz.hu.

 

Felhasználóink megértését és türelmét kérjük.