Frissítve!
A telefonos elérhetőségeinkkel kapcsolatos hiba elhárítása megtörtént, ismét elérhetőek vagyunk telefonon is.
Köszönjük Felhasználóink megértését és türelmét.
2022.02.15.
A felhasználók részére megadott központi telefonszámok külső meghibásodás miatt bizonytalan ideig nem elérhetőek. A hiba elhárítását a külső szolgáltató megkezdte.
Ezen idő alatt víz- és szennyvízszolgáltatáshoz kapcsolódó hibabejelentését az alábbi lehetőségek valamelyikén teheti meg:
- MIVÍZ Kft. honlapján keresztül (https://miviz.hu/hibabejelentes),
- a 46/519-300 telefonszámon a Diszpécserszolgálat kérésével
- e-mail címen: ugyelet@miviz.hu
A nem közművel összegyűjtött háztartási szennyvízbegyűjtés közszolgáltatással kapcsolatos hibabejelentés a kozmuszerviz@miviz.hu címre, vagy 30/603-1093 (munkaidőben) telefonszámra történhet.
A mellékvízmérővel kapcsolatos hibabejelentést a kozmuszerviz@miviz.hu e-mail címen, vagy a 70/375-0820 (munkaidőben) telefonszámon tehet.
A Bekötési mérőkkel kapcsolatos ügyintézés a merocsere@miviz.hu címen lehetséges.
Szemere utcai Ügyfélszolgálatunk nyitva tartása és ügyfélfogadása továbbra is zavartalan.
E-mail elérhetősége: ugyfelszolgalat@miviz.hu.
Műszaki ügyfélszolgálatunk elérhetősége: kozmu@miviz.hu.
Felhasználóink megértését és türelmét kérjük.